Szukaj na tym blogu

środa, 19 października 2016

Dobre płynne pomadki za 10zł?!?

Hej!
Dziś przychodzę do was z recenzją płynnych pomadek z Lovely "Extra Lasting". Zapraszam!
Wybrałam dwa kolory - 1(po lewej) i 2(po prawej). Oba kolorki są w pełni matowe, nakłada je się bardzo fajnie. Zazwyczaj obcieram aplikator, który jest zwykły, błyszczykowy, o brzegi opakowania i nakładam cienką warstwę na usta. Często muszę nałożyć dwie warstwy ciemniejszego koloru, ponieważ nie kryje doskonale. Testuje je od dwóch tygodni i muszę powiedzieć, że nie ścierają się ładnie. Są w miarę długotrwałe, na pewno lepsze od większości drogeryjnych pomadek, ale przy kontakcie z wodą od razu robią się znowu klejące i jednak na moich ustach nie trzymają się cały dzień. 
Co muszę przyznać to to, że kolory są piękne! Jednocześnie ich wielkim atutem jest to, że kosztują 10 zł, a działają jak dużo droższe! Moja ocena to:

Mieliście kiedykolwiek te pomadki? Albo macie inne do polecenia? /Kleo
Nr.1

Nr. 2




2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad ich zakupem ale nie było koloru, który mnie interesował :) No i zdecydowanie bardziej wolę pomadki nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko popatrzyłam na dwójkę wiedziałam, że jest moja ;) /Kleo

      Usuń