Szukaj na tym blogu

piątek, 25 listopada 2016

"Zapałka na zakręcie" jako powieść młodzieżowa godna przeczytania! :)

Cześć! :)

Przychodzę dziś z książką, z którą warto się zaprzyjaźnić podczas długich, jesiennych wieczorów :)
"Zapałka na zakręcie" Krystyny Siesickiej
→ powieść młodzieżowa. Choć nie jest to jakaś nowa książka, wciąga każde kolejne pokolenie.
Książka jest pełna przygód, sytuacji ważnych i niełatwych...

B e z  s p o j l e r o w o:
Główną bohaterką jest nastoletnia Mada, Właśnie spędza wakacje w osadzie razem z siostrą i mamą. Aż pewnego dnia.... poznaje Marcina. Nie wydaje się być taki, jak wszyscy, których znała Mada.
Tajemniczy, samotny i niewiele o sobie mówi.  Co było potem? :))) Przeczytajcie sami!


Mnie osobiście książka bardzo się podobała! Nie raz przeczytana, minęło już ok. 3 lata odkąd ją przeczytałam pierwszy raz. Wciąż siedzi w mojej głowie. :) 
Dowiedziałam się o niej od mojej ówczesnej nauczycielki polskiego. Bardzo ją chwaliła, więc spróbowałam :) Teraz ja polecam ją Wam! :)
Moja ocena: 9,5/10
/P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz