Szukaj na tym blogu

sobota, 14 stycznia 2017

SKAM - sezon trzeci

Hei!

Sezon trzeci norweskiego serialu o nastolatkach "SKAM" opowiada o perypetiach Isaka.



Nie jest on nieznany dla fanów dwóch poprzednich sezonów - znajomy Evy i Eskilda, przyjaciel Jonasa. Jak dotąd pojawiał się on jedynie w tle i mimo nikłych informacji o nim ,zdążył zaciekawić wszystkich oglądających.

W sezonie trzecim zaraz obok Isaka ważną postacią staje się Even - nowo przybyły uczeń. Między chłopcami zaczyna iskrzyć, jednak Isak nie jest w stanie się z tym faktem pogodzić. Przez wszystkie odcinki przeżywamy wzloty i upadki ich znajomości.





Dlaczego zakochałam się w tym serialu? Odpowiedź jest prosta - ponieważ pokazuje prawdę. Jest to jedyny znany mi młodzieżowy serial przedstawiający nastolatków w rzeczywisty i nie przesadzony sposób. Wszystkie emocje, problemy i uczucia są naturalne.

Jednak trzeci sezon jest dla mnie szczególnie wyjątkowy. Niesie dla mnie o wiele ważniejsze wartości od swoich poprzedniczek ( mimo ,że także kocham sezony o Evie i Noorze ).

W przeciągu zaledwie dziesięciu odcinków poruszono ogromną liczbę problemów. Mówię tu m.in. o samotności, depresji, odmiennych poglądach religijnych, zaburzeniach psychicznych i o wyniszczającym tłumieniu własnych emocji.

Ponadto dialogi w tym serialu są wyjątkowo głębokie i skłaniające do refleksji. Kiedy obejrzałam ten sezon miałam ochotę nauczyć się wszystkich słów na pamięć.

Muzyka - ten temat także warto poruszyć. Każda piosenka idealnie wpasowuje się w moment i pomaga nam wczuć się w emocje bohaterów.

I chyba najważniejsze - dziękuję twórcom serialu za to, że postanowili poświęcić jeden sezon biseksualności / homoseksualności. Uczucie dwóch chłopców jest tu pokazane w wyjątkowy sposób.


Moją ulubioną postacią jest zdecydowanie Even. W pewien sposób się z nim utożsamiam.





Tu macie zwiastun do trzeciego sezonu :  https://www.youtube.com/watch?v=Hzd_Z1LPHsE

Piosenki z wszystkich trzech sezonów : http://www.tunefind.com/show/skam

Moja ulubiona piosenka :)  : https://www.youtube.com/watch?v=aAzRGZqo8AY


Luna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz