Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 listopada 2016

Gossip Girl

Hej, tutaj Maxerica O'Brien wasze jedyne źródło o skandalicznym życiu konstancińskiej elity.


"Gossip Girl" jest to serial znajdujący się wśród moich ulubionych, do którego mogę wracać i nigdy mi się nie znudzi, znacie go? Jeśli nie to szybko bierzcie się za oglądanie <3.
Dlaczego jest jednym z moich ulubieńców? Oto powody:
  • CHUCK I BLAIR <3 Jest to najlepszy ship na świecie i moim zdaniem żaden go już nie przebije, ich postacie zostały wykreowane GENIALNIE!
  • MANHATTAN, dzięki plotkarze mam kolejne miejsce na liście miejsc do zwiedzenia ;) Ujęcia są przepiękne <3
  • STROJE, mam mnóstwo zdjęć w albumie stylizacji Blair i Sereny, ich kreacje są dla mnie bardzo inspirujące.
  • PRZYJAŹŃ, w GG pięknie zostały ukazane przyjaźnie zawierane przez wielu bohaterów, jednak Serena i Blair są najlepsze!
  • ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA, razem z GoT uplasowała się na pierwszym miejscu <3

 Co mi się nie podobało?
Na pewno kilka związków, ale tam nic nie trwa wiecznie XD oraz koniec i nasza tajemnicza plotkara....

To teraz czas na plotki...

Jakie była/są wasze ulubione shipy z GG?

Moje to:
  1. CHUCK I BLAIR <3
  2. NATE I SERENA
  3. LILY I RUFUS
Kto kocha Chucka i jego słynne:
"I'm Chuck Bass"?


 To już na wszystko dziś,
You know you love me,
XOXO

Ps. Wstawiam link do intro, które kocham bardzo <3
To jak z wami plotkary? Oglądałyście, pokochałyście? Jaki ship jest waszym ulubionym?
Pamiętajcie, że każdy komentarz, nowy obserwujący, polubienie to dla nas bardzo dużo <3
Zapraszam na zawody fandomowe, które organizujemy! https://www.facebook.com/events/1762083967373787/
Maxerica O'Brien

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten serial. oglądałam kiedyś i mam wszystkie sezony, ale nie wiem czy chętnie bym sięgnęła jeszcze raz. mam wszystkie sezony, ale jakoś mnie nie ciągnie by obejrzeć znowu :) . mam kilka ulubionych odcinków, ale nawet nie pamietam, ktory sezon i ktory odcinek :P

    polecam pretty little liars :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pretty little liars miałam już kilka prób, może w święta usiąde przy tym serialu i mi się uda! 👊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze nic o tym serialu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten serial to klasyka 😉 Uwielbiałam 😉😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, klasyka w dobrym wykonaniu! Uwielbiam powracać do niego. ☺

      Usuń
  5. Kocham serial, jestem w 3 sezonie po raz 4, kocham go po prostu. Chuck Bass jest najlepszy, a Blair razem z nim. Znam to na pamięć, ale za każdym razem gdy oni sie kłócą moje serce sie łamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham 3 sezon, bo Nate + Serena <3 Jak Chuck i Blair się kłócą to moje serce również się łamię!!! Zawsze aczkolwiek przypominam sobie koniec i robi mi się lepiej! ;)

      Usuń