Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 listopada 2016

SZKOLENIE DLA ANIMATORA

Hej!



W ostatnią niedzielę miałam okazję uczestniczyć w warsztacie dla animatorów w Sowaliska <3.  Rozpoczeły się o 11 a skończyły o 18, więc jak wróciłam do domu to od razu włączyłam sobie film i poszłam pod kołderkę z herbatką <3. Wracając do samego szkolenia ;), to dowiedziałam się baaardzo DUŻO! Zaczełyśmy od wytłumaczenia sobie jakie zadania należą do animatora, jak nawiązać współpracę, jakie zarobki są itp. Potem przeszłyśmy do zajęć praktycznych takich jak:

  • zabawy z chustą (przypomniały mi się czasy podstawówki i jak bardzo mi się to podobało... :D)
  • doświadczenia (soda + ocet + brokat to jest dopiero COŚ!)
  • plastyczne zabawy, tj. robienie lornetek, różdżek, ozdabianie masek/kucyków
  • zabawy taneczno - śpiewające, jak byłam mała uwielbiałam je i to się chyba nie zmieniło ;)
  • szukanie skarbu... a potem otworzenie go za pomocą magicznej rymowanki!
  • zabawy ruchowe jak raz, dwa, trzy Jedi patrzy ;)
  • lepienie z masy solnej! Ja zrobiłam zawieszki ze star wars na choinkę :D
  • kończąc na zawijaniu balonów (zrobiłam pieska i miecz!!!) i malowaniu buzi (nad tym muszę jeszcze popracować) ;)



  • Około 15 zamówiłyśmy pizzę i w czasie konsumowania jej plotkowałyśmy na przeróżne tematy ;). Na sam koniec każda z nas wypełniła ankietę związaną z pracą animatora, a potem indywidualnie przez około 15 minut omawiałyśmy ją z prowadzącą, Julią.

    Jak zastanawiacie się, czy brać udział w takim szkoleniu, to mogę ze szczerością napisać że opłacało się i przyda mi się wiedza nabyta podczas wczorajszych zajęć no i to też całkiem niezła zabawa! :D

    Jak chcecie zorganizować też jakieś przyjęcie/event to piszcie do Sowaliska! Zorganizują wam ekstra imprezę! ;)



    Piszcie do nas, komentujcie, obserwujcie, już niedługo super news! <3

    Maxerica O'Brien


    1 komentarz:

    1. Ja miałam przyjemność być animatorką, w sumie fajna praca jeśli dzieci nie jest zbyt dużo i co najważniejsze-jeśli dzieci nie są zbyt rozpieszczone i nieznośne;D

      Ale ogólnie fajna sprawa.

      OdpowiedzUsuń