Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 października 2016

HALLOWEEN - PRZEPIS NA PALCE WIEDŹMY I NIE TYLKO!!!

Witajcie, dziś 31 października czyli Halloween! <3
W tym roku żadnej wielkiej imprezy nie robię ponieważ moja 9-letnia siostra miała operację kolana w minioną środę i nie może chodzić :(.
Z tego też powodu z mamą przygotowałyśmy specjalnie dla niej małą imprezkę <3.
Zrobiłyśmy mnóstwo dekoracji, a czego wiele zostało z poprzedniego roku, więc wystarczyło tylko porozwieszać :D. No i co to za halloween bez jedzenia? XD
Mamy straszne oczy zrobione z oreo, żelków i czekolady, batony wegańskie zrobione głównie z orzechów i daktylów oraz przerażające palce wiedźmy.... brrrrrrrr..
Trochę przerażająco wygląda nasz stół, nieprawdaż?
A teraz przepis na te straszne palce.....
  Ja jak na nie patrzyłam to prawie zemdlałam...

Składniki:

  • 225 g masła, zimnego i posiekanego
  • 3/4 szklanki cukru pudru
  • 1 jajko
  • 1,5 łyżeczka ekstraktu z wanilii/pudru waniliowego
  • 1 łyżeczka ekstraktu z migdałów
  • 2 i 2/3 szklanki mąki pszennej
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  •  pestki dyni

  • Sposób przygotowania:

    Wszystkie składniki na ciastka szybko posiekać i zagnieść. Z ciasta uformować kulę, lekko spłaszczyć, owinąć folią spożywczą i włożyć do lodówki na 40 minut.
    Po tym czasie ciasto wyjąć z lodówki, formować palce, na końcu ciastka wciskając pestkę dyni. Przed samym pieczeniem schłudźcie ciastka w lodówce.
    Piec około 10 minut w temperaturze 200ºC. Wyjąć oraz wystudzić.
    Strasznego smacznego! ;)
    Na sam koniec ozdoby zrobione przeze mnie, moja siostrę oraz mamę ;)
    Nie są trudne do zrobienia lecz potrzeba do tego DUŻO cierpliwości oraz czasu! ;)
    Tu przesyłam zdjęcia paru ozdóbek i czarnego kota, będącego żywą dekoracją. ;)


    Obchodzicie halloween? Przebieracie się za kogoś? Zapraszacie kogoś do siebie? Lubicie "przerażające" jedzenie? Piszcie śmiało! ;)
    Każda wiadomość od was cieszy nasze serca <3
    Maxerica O'Brien




    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz