Szukaj na tym blogu

środa, 2 listopada 2016

beYOUtiful - beGLOSSY

Hej!
Otrzymałam dziś moje pierwsze pudełko od beGLOSSY. Chciałam sprawdzić konkurencyjną markę ShinyBox od których zamawiałam kiedyś boxy. Czy spodobało mi się to pudełko? Zobaczcie sami!



Pudełeczko przyszło zapakowane w karton, a w środku czekało piękne różowe pudełeczko, które na pewno wykorzystam! A w środku:
1. Produkt do włosów od Wella Professions z serii Oil Reflections - trafiła mi się odżywka wygładzająca. Od jakiegoś czasu szukam swojej idealnej odżywki, więc dobrze się składa. Cena za 200ml wynosi 64 zł. W pudełku otrzymujemy 30ml produkt
2. Maska nawilżająca od Garniera - jeszcze nie miałam okazji stosować maseczek w płacie i strasznie się zdziwiłam widząc mocno nasączony płat! Maseczka sama w sobie coś tam nawilża, ma lekko granatowy zapach. To co mi się w niej nie podoba to to, że jest stosunkowo za szeroka i ma bardzo małe otwory na oczy i usta. Otrzymujemy pełny produkt za 8,99 zł
3.Olejek macadamia 100% od Yasumi - bardzo się lubię z produktami od Yasumi i cieszę się, że ten olejek wylądował w pudełku. Olejek jest przeznaczony do ciała i już nie mogę się doczekać testowania go! Za 50ml zapłacimy 49,00 zł.
4. Glov Quick Treat Limited Color Edition - widzicie te jednorożce na zdjęciu??? To właśnie ta mała rękawiczka na palec, która ma zmywać makijaż samą wodą. Przetestujemy, zobaczymy czy to prawda ale od pierwszego spojrzenia zakochałam się w jednorożcach i różowym kolorze rękawiczki ^^ Cena za sztukę to 14,99zł
5. Na końcu peeling i maska do rąk od Efektimy - podoba mi się pomysł na zawarcie dwóch produktów w jednym! Moim rękom stosunkowo przyda się peeling, więc zabieram się za robienie! Cena za sztukę to 2,56zł

Czuję, że te pudełka bardziej przypadną mi do gustu niż ShinyBox. Wszystkiego z pudełka będę używać co się rzadko zdarza! A wam jak się podobało to pudełeczko? Wolicie beGLOSSY czy ShinyBox? /Kleo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz